فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

صندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای استارت‌آپی کرده است که این رویدادها با همکاری مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برگزار خواهد شد و هدف آن هم‌رسانی بین استارت‌آپ‌ها و طرح‌های نوآورانه با سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌های اکوسیستم کارآفرینی کشور است.

به گزارش ایسنا، رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه محور سلامت دیجیتال، شهر هوشمند و حمل و نقل شهری و هوافضا و سنجش از دور و و در دو بخش پیوند و دوشنبه‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

مخاطبان رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی، استارت‌آپ‌های مستقر در شتابدهنده ها و مراکز رشد، کارآفرینان و فناورانی هستند که موفق به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده‌اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند. استارتآپ‌های متقاضی حضور در رویداد پس از طی یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت، محصولات و خدمات خود را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهند و زمینه لازم برای جذب سرمایه مورد نیاز آنها فراهم می‌شود.

در طرح پیوند نیز ایده‌پردازان و استارت‌آپ هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، برای تامین بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کار به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری معرفی می‌شوند.

یکی از نقاط قوت این رویدادها، طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق و یا شتابدهنده ها، پس از ارزیابی و تایید طرح کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

رویدادهای هفته هوش مصنوعی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۴ تا ۶ مرداد ماه سال جاری برگزاری می‌شود و تیم ها و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به حضور در هرکدام از دو رویداد پیوند و دوشنبه‌های استارت آپی را دارند تا روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه غزال به آدرسhttps://ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/ در این رویداد ثبت نام کرده و طرح های خود را ارسال کنند.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، تمامی هزینه‌های برگزاری رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده است و شرکت در این فرآیند توانمندسازی و رویداد کاملا رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۶۶۱۲۸۰۶۸-۰۲۱ و ۰۹۳۶۶۱۲۹۱۰۱ با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …