قدردانی ساعد باقری از پزشکان و پرستاران

ساعد باقری از پزشکان و پرستاران که در این روزهای کرونایی در تلاش هستند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، این شاعر متنی را برای تشکر از پزشکان و کادر درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قالب پویش مشاهنر (همراهی هنرمندان  با مردم در قزنطینه خانگی)  خوانده است. در این متن آمده است: «… و گفته بود جان آن آیینه‌ ‌ست که هرچه نور بتاباند، هیچ نقصان نپذیرد؛ و گفته بود ایثار، آن مرتبتی است که از تیررس نگاه همگان فراتر است و از جمله‌ حال‌ها و بلکه مقام‌ها برتر است چنان‌که تنها خدای تعالی بیننده آن جایگاه است و عطاکننده آن. به هر که خواهد، بخشد.

پزشک عزیز و پرستار نازنین که در نبرد مرگ و زندگی هموطنان، تندرستی خویش را سرمایه کردی به شراکت با بیماران و پریشان‌حالان، سلامت و  شادابی خویش را قسمت کردی و در درد و رنج ایشان شریک شدی، و آن‌جا که بیم جان هم بود، عرصه را ترک نکردی و با یاری همکارانت بیماران را در سهمگین‌ترین طوفان‌ها تا ساحل آرام تندرستی رهنمون شدی، که امید تو و همکارانت به خدای بزرگ بود.

جایی که همه گریختند، شما نورافشانِ شگفت‌ترین صحنه‌های غفلت روح آدمی بودید و تلاش کردید که کمبود وسایل و تجهیزات، لحظه‌ای برای دردمندان و خانواده‌هاشان هراس و نگرانی ایجاد نکند و هرچه نبود، روحیه بردباری و مهربانی شما «بود» که به جبران همت می‌گماشت.

 فروتنانه در پیشگاه بلند مهر و ایثارتان، و دانش و تخصص‌تان، و نیز در مقابل صبوری‌های فداکارانه خانواده ارجمندتان، سر تعظیم فرود می‌آورم و  تردیدم نیست که در فردای شکوه و خسته وطن، اسم و رسم مبارک شما به تابناکی خواهد درخشید.

 نامتان زمزمه نیم‌شب مستان باد…

 الهم اشف کل مریض

پروردگارا، آفتاب شفا را بر سرتاسر پهنه خاک، خصوصا ایران عزیز بتابان»

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …