«ماه‌خاتون» به چاپ رسید

کتاب «ماه خاتون» نوشته مجید پورولی کلشتری منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این رمان در ۱۲۸ صفحه با قیمت ۲۲ هزار تومان در شرکت چاپ و نشر بین‌الملل عرضه شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: این اثر رمانی اعتقادی است که فضای داستانی آن از نظر تاریخی به سال‌ها پیش از شکل‌گیری حکومت صفوی و دورانی پس از ترویج اندیشه ابن‌تیمیه و جغرافیای شهر اصفهان بازمی‌گردد.

«ماه‌ خاتون» نام دختر حاکم شهر است که همچون پدرش امیرخسرو و بسیاری از مردم شهر، از پیروان اهل سنت‌ محسوب می‌شود. ماه خاتون به شدت بیمار است و طبیبی حاذق از اهل کاشان برای مداوای وی به اصفهان می‌رود اما این طبیب در واقع یکی از علمای تشیع است، و در جریان مداوای شفابخش فرزند امیرخسرو، مباحثات و مناظراتی میان او و علمای متعصب اصفهان شکل می‌گیرد که منجر به تکفیر او و صدور حکم ارتداد و اعدامش می‌شود.

در این مناظرات و مباحثات نکاتی بیان می‌شود که منجر به شکل‌گیری نور هدایتی در دل ماه‌ خاتون می‌شود؛ او پای سخنان شیخ رافضی می‌نشیند و سؤالات او و پاسخ‌های شیخ درباره جایگاه امامت و فضایل اهل بیت پیامبر(ص) به‌ویژه امیرالمؤمنین(ع)، بحث‌های معرفتی را برای مخاطبان این کتاب رقم می‌زند.

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به کتابفروشی‌های معتبر جبهه فرهنگی انقلاب مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۹۲۱۹۸۰ (021) تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …