محمدرضا حکیمی به خانه بازگشت

محمدرضا حکیمی که چند روزی بنا به تشخیص تیم پزشکی پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا در بیمارستان بستری بود، امروز (دهم تیرماه) از بیمارستان مرخص شد.

مرتضی کیا، مدیر دبیرستان تخصصی علوم‌ انسانی شرف‌الدین و از نزدیکان محمدرضا حکیمی (نویسنده و اندیشمند دینی) که پیش‌تر درخصوص علت بستری شدن حکیمی از علائم ضعف، خستگی و بی‌حالی پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا گفته بود، حالا به ایسنا می‌گوید: امروز ظهر (دهم تیرماه) آخرین دُز داروهایی را که باید دریافت می‌کردند، دریافت کردند و چون با توجه به سن و سال ایشان، بیشتر از این ماندن در بیمارستان به صلاح نبود، تیم پزشکی تشخیص دادند تا مرخص شوند و برای ادامه دریافت یک‌سری داروها و درمان‌های تکمیلی که می‌توانست در منزل هم انجام شود، به منزل منتقل شوند. 

به گفته او تکمیل درمان محمدرضا حکیمی از این پس در منزل ادامه خواهد داشت. 

کیا همچنین در پاسخ به پرسشی درخصوص ابتلای این اندیشمند دینی به کرونا پس از اعلام نتایج آزمایش‌ها می‌گوید که آزمایش‌ کرونای محمدرضا حکیمی مثبت بوده است. 

او در پایان بیان می‌کند: حال عمومی و وضعیت هوشیاری ایشان خوب است. 

محمدرضا حکیمی، اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. او در سال ۱۳۲۶ وارد حوزه علمیه خراسان شد و تا ۲۰ سال در این حوزه به تحصیل پرداخت. محمدتقی ادیب نیشابوری، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی، سیدمحمدهادی میلانی، احمد مدرس یزدی، اسماعیل نجومیان، حاج سیدابوالحسن حافظیان و حاجی‌خان مخیری از مهم‌ترین استادان حکیمی بوده‌اند. از آثار محمدرضا حکیمی می‌توان به «الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها»، «سپیده باوران»، «گزارش (برگرفته از الحیاة)» و … اشاره کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …