مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و کشوری، مراسم تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج برگزار شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه در این نشست گفت: در تلاش هستیم در سال جدید با افزایش ضریب امنیت و تجهیزات فرودگاه یاسوج، امکان برقراری دو پرواز در روز را فراهم کنیم و البته استقبال مردم تعیین کننده است.

وی افزود: فرودگاه یاسوج ۱۴ موانع پروازی داشت که به لحاظ فنی و امنیتی مشکل ساز بود که بر طرف شدند.

کلانتری اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده برای برطرف شدن این موانع و توسعه و تجهیز این فرودگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه باند فرودگاه، تکمیل روشنایی باند و امکان برقراری فرود در شب و نصب تجهیزات لازم در این فرودگاه اکنون شرایط را برای انجام فرود و پرواز هواپیماهای با بدنه متوسط فراهم ساخته است.

کلانتری تصریح کرد: برای افزایش ضریب امنیت، افزایش پروازها، توسعه و تجهیز بیشتر این فرودگاه آمادگی داریم با مشارکت ۵۰ درصدی تامین منابع در استان و ۵۰ درصد هم از طرف شرکت فرودگاه‌ها اقدام کنیم.

وی توسعه و تجهیز بیشتر فرودگاه گچساران را خواستار شد و عنوان کرد: این فرودگاه در نزدیکی شهرستان های کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام و لنده واقع شده و برای ارائه خدمت به مردم این منطقه نیازمند توسعه، تجهیز و افزایش تعداد پرواز بیشتر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از علی محسنیان که ۶ سال مدیر فرودگاه یاسوج بود تقدیر کرد.

کلانتری از عنایت انصاری فرد مدیر جدید فرودگاه یاسوج نیز خواست تا نسبت به توسعه و تجهیز و افزایش تعداد پروازها در فرودگاه‌های استان به طور جدی پیگیری کند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست گفت: فرودگاه یاسوج که موانع طبیعی و غیرطبیعی متعددی داشت امروز مشکلات و موانع آن رفع شده و شرایط زیرساختی برای افزایش پروازها نیز مهیا شده است.

امیر مکری افزود: با توجه به پیگیری های ویژه و مکرر استاندار اکنون که فرودگاه یاسوج از استانداردهای لازم برخوردار شده است در صورت استقبال مردم استان  پیگیر افزایش تعداد پروازهای آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: فرودگاه گچساران نیز برای توسعه و تجهیز مدیریت آن به شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی کشور داده شد و اقدامات لازم برای توسعه، تجهیز و افزایش ایمنی آن در دستور کار قرار گفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفتنی است که در پایان این نشست عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات علی محسنیان مدیر پیشین نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …