مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری ۱۴ مرداد برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به همت پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی روز سه شنبه 14 مرداد ماه 1399 به صورت مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ و فقط با حضور تعداد محدودی از نمایندگان تعالی مجموعه های گردشگری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، جایزه ملی تعالی گردشگری در سطح کشور با بهره‌گیری از مدل تعالی صنعت گردشگری به عنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان ها ، بنگاه ها و نهادهای فعال در صنعت گردشگری هر ساله برگزار می‌شود.

با به کارگیری مدل تعالی صنعت گردشگری، در این صنعت، سازمان ها علاوه بر بهره مندی از دست‌آوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و … می‌توانند از یکسو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان ها در صنعت گردشگری بویژه بهترین آن‌ها مقایسه کنند.

در اسفندماه هرسال، همایش اختتامیه جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری برگزار و مجموعه های گردشگری شرکت کننده در فرایند ارزیابی آن سال، متناسب با سطح تعالی مجموعه معرفی و مورد قدردانی قرار می گیرند.

گفتنی امسال با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برگزاری این همایش پس از دوبار کنسل شدن در  14 مردادماه 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی  و با حضور محدود مدعوین ازساعت 18 الی 20 در سالن شهید کاظمی آشتیانی واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان قموشی، خیابان بهار، خیابان هما ، دانشگاه علم وفرهنگ برگزار خواهد شد. شایان ذکر است این مراسم به صورت مجازی از سایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به آدرس iccip.ir   پخش می شود.

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …