مردم مصرف برق خود را از ساعت ۱۱ تا ۱۸ کاهش دهند

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: قراردادهایی را با کشاورزان و صنعتگران بستیم که در ساعت اوج بار ۱۱ تا ۱۸ برق مصرفی خود را کاهش بدهند که ما بتوانیم برق را به همه مردم برسانیم.

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما به این جهت که به منازل مسکونی و مغاره‌ها خاموشی اعمال نشود قراردادهایی را با کشاورزان و صنعتگران بستیم که در ساعت اوج بار ۱۱ تا ۱۸ برق مصرفی خود را کاهش بدهند که ما بتوانیم برق را به همه مردم برسانیم.

خودنیا ادامه داد: این امر کفایت نمی‌کند، مصرف آنچنان بالا رفته که باز هم برق کم می‌آوریم و مجبوریم به برخی از نواحی خاموشی بدهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه لیست خاموشی احتمالی روی سایت شرکت توزیع برق استان قرار گرفته، عنوان کرد: ما از ساعت ۱۱ تا ۱۳ بیشترین مشکل را خواهیم داشت، به دلیل که همه مردم، کشاورزان، صنعت‌گران، کارمندان و … در حال مصرف برق هستند، اگر در این زمان نیز مصرف مدیریت شود، همه همدل شویم که در این ایام گرم سال همه بتوانیم از برقی که سهمیه‌بندی است، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از مغازه‌داران و اصناف تقاضا دارم که مراعات کنند، به شرکت توزیع برق کمک کنند که بتواند برق پایدار را برای استان فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …