معرفی متخلفان تبلیغات کاذب تورهای خارجی به مراجع قضایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت متخلفان ایکه اقدام به تبلیغات کاذب تورهای خارجی و فروش بلیط هواپیما به مردم می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، با وجود نامشخص بودن وضعیت پروازهای خارجی به مقاصد مختلف ناشی از شیوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و اینکه تنها عده ای با داشتن شرایط خاص مانند تابعیت ویزای کاری معتبر و غیره می توانند  آن هم به مقاصد خارجی معدودی پرواز کنند، برخی اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی برای انججام تورهای خارجی و پروازهای مسافری خارجی کرده‌اند که جز سودجویی هدفی نمی‌تواند داشته باشد.

جالب اینکه با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر متولیان اعلام کردند وضعیت پروازهای خارجی به ویژه در حوزه گردشگری مشخص نیست و مردم به این تبلیغات توجهی نکنند همچنان دامنه تبلیغات برای تورهای خارجی گسترده تر و و متنوع‌تر می‌شود.

رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره به ایسنا گفت: از آن مشاهده می‌شود که برخی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در خصوص تورها و پروازهای خارجی می‌کنند که متاسفانه صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده است و واقعیت ندارد.

وی افزود:  این اقدام از طرف دفتر خدمات هوایی و چه از ناحیه مراکز فروش الکترونیکی تخلفی آشکار و نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود، بنابراین قطعا با آن برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با توجه به اینکه از روند قانونی فیلم فروش بلیط هواپیما و لازمه داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری خبر دارند اطلاع دارند اقدام به فروش بلیت و تبلیغات در خصوص تورهای خارجی تخلف بوده و متخلفین از هر نوع توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

جعفرزاده گفت: لازم است متقاضیان سفرهای هوایی قبل از انجام پروازها به خصوص پروازهای خارجی نسبت به شرایط پذیرش مسافر از سوی کشور مقصد اطلاعات لازم را از شرکت هواپیمایی مربوطه اخذ کنند و گول این تبلیغات واهی را نخورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …