نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اردبیل مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: هم اکنون زیر ساخت های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اردبیل راه‌اندازی شده است و این نمایشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، علی واحد که در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استا اردبیل سخن می گفت بیان کرد:برگزاری دومین هنرواره حبیب از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری به شمار می‌رود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار خواهد شد. تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما برگزاری مراسمات و برنامه‌ها در شأن شهدای والامقام کشورمان است و در این زمینه برگزاری برنامه‌ها باید با درنظرگیری شرایط کرونایی در نظر گرفته شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: هم اکنون زیر ساخت های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اردبیل راه‌اندازی شده است و این نمایشگاه در حال برگزاری است. همچنین خاطرات پیشکسوتان و رزمندگان شهرستان های استان اردبیل  در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به این که در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس نیازمند همکفری با نویسندگان و محققان در این زمینه هستیم گفت: اجرای طرح معینه در قالب دیدار با مادران شهدا و نیز جمع‌آوری اطلاعات پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار است که خوشبختانه با روند خوبی در حال اجرا است.

واحد خاطرنشان کرد: توجه به سیره شهدا برای تربیت خانوادگی آنان با هدف استحکام بنیان خانواده‌ها در زندگی امروزی یک اصل اساسی و مهم است که باید در این زمینه از خانواده‌های شهدا و ایثارگران الگوگیری شود.

انتها پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …