پوشیدن ماسک در هواپیما اجباری می‌شود

شرکت هواپیمایی KLM با انتشار بیانیه ای امروز اعلام کرده که پوشیدن ماسک توسط مسافران در تمامی پروازهای مسافری آن اجباری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی کی ال ام (KLM) امروز با انتشار بیانیه ای از قانون جدید خود برای از سرگیری پروازهای مسافری خبر داده و اعلام کرده است که پوشیدن ماسک در تمامی پروازهای مسافری این ایرلاین اجباری خواهد بود و مسافران باید توجه داشته باشند که هم به هنگام ورود به هواپیما و هم در حین پرواز باید ماسک بهداشتی بر روی صورت خود داشته باشند.  

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت simpleflying آمده است، این قانون از تاریخ یازدهم ماه مه ۲۰۲۰ میلادی در تمامی پروازهای مسافری ایرلاین KLM اجرایی خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی که همچون بسیاری دیگر از ایرلاین های فعال در سراسر جهان تحت تاثیر شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تمامی پروازهای مسافری خود را به مقاصد مختلف جهان لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده بود، حالا به نظر می رسد که قصد دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قانون اجباری کردن استفاده از ماسک در هواپیما، برخی از پروازهای اروپایی خود را به مقاصد مهم، استراتژیک و پر تردد از سر بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …