پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها به مناسبت سالگرد تاسیس ایسنا

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پیامی، بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، امروز ۱۶ آذر، خبرگزاری دانشجویان ایران وارد بیست و یکمین سال فعالیت رسمی خود شد و حسن زمانی که از ابتدای آذر ماه امسال با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، به سمت مدیرعاملی شرکت نمایشگاه‌ها منصوب شده است، در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس ایسنا، از اهمیت خبررسانی صحیح و دقیق در مسیر رشد اقتصادی کشور نوشت.

در این پیام آمده است: “جامعه خبر و رسانه ها به عنوان عنصر اصلی رشد و تعالی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها همگام با سایرخدمتگزاران، خدمات شایان و ماندگاری ارائه کرده اند. رکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا.ایران بر اساس چشم انداز و وظیفه ذاتی خود که در راستای نمایش و معرفی دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور فعالیت می کند، از حضور اصحاب رسانه در رویدادهای نمایشگاهی و تعامل و ارتباط خوب با اهالی خبر استقبال می کند. اینجانب بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را خدمت مدیرعامل، خبرنگاران و مجموعه کارکنان این رسانه موفق که با استفاده از ابزارهای علمی و دانشگاهی در جهت تنویر افکار عمومی و زمینه اطلاع مخاطبان از عملکرد دستگاه های اجرایی را فراهم نموده اند را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیقات روز ‌افزون در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندم.”

به گزارش ایسنا، حسن زمانی که در کارنامه خود، نمایندگی مردم ملایر در مجالس پنجم و هفتم، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس کار گروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را دارد از ابتدای آذر ماه امسال با حکم علی رضا رزم حسینی – وزیر صنعت، معدن و تجارت – به عنوان مدیرعاملی شرکت نمایشگاه‌ها منصوب و جایگزین بهمن حسین زاده شد.

از ابتدای امسال و تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، بخش مهمی از نمایشگاه‌های اقتصادی ایران با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی لغو شدند و جز در دوره‌ای کوتاه، وزارت بهداشت، اجازه برگزاری نمایشگاه‌های حضوری را صادر نکرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …