پیام تبریک نوروزی نیکنام حسینی‌پور

مدیر عامل موسسه خانه کتاب در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب،  پیام تبریک نیکنام حسینی‌پور به این شرح است:

«نوبهار است در آن کوش که  خوش‌دل باشی
سال ۱۳۹۸ را در حالی به پایان می‌بریم که آغازش با سیل در تعدادی از استان‌ها شروع شد و سرانجامش با ویروس کرونا که گستره جهانی پیدا کرده و کشور ما هم درگیر این ویروس شده به پایان می‌بریم. 

 جهاد بزرگی توسط جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌ها اعم از پزشکان،  پرستاران و همه کادر بیمارستانی شروع شده تا بتوانیم از این گردنه تاریخی هم عبور کنیم، همچنان که در طول تاریخ، ایران بزرگ از گردنه‌های بزرگتر از این عبور کرده است. امیدوارم با همت همه مردم عزیز و با یادآوری این نکته که پیام‌هایی که از طرف فرماندهی حوزه سلامت صادر می‌شود و گیرنده آن مردم عزیز هستند پیام‌ها را دریافت و در خانه بمانند تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

در خانه ماندن شاید در بهار امسال فرصتی برای همه ایرانیان بزرگ باشد تا کرونا را تبدیل به یک فرصت کتابخوانی کنیم.  زیرا هر چه مردمی آگاه‌تر داشته باشیم می‌توانیم قطعا با مشکلات بزرگتر از کرونا مبارزه کنیم و خودمان را قوی‌تر کنیم. هر چه ایران قوی‌تر باشد از مشکلاتی که در آینده گریبان ما را خواهد گرفت بهتر عبور خواهیم کرد. 

قطعا کرونا تبدیل به یک فرصت کتابخوانی خواهد شد تا کتاب‌هایی که در قفسه کتابخانه خانه‌ها است و همه را فرا می‌خواند که آن‌ها را ورق بزنیم و مطالعه کنیم.  شاید فرصت مهمی باشد که در خانواده به گفت‌وگو بپردازیم، شاید در طول سال که همه ما با توجه به مشغله‌های کاری که داریم فرصت گفت‌وگو با اهالی خانواده را نداشته باشیم اما کرونا این فرصت گفت‌وگو را به ما می‌دهد.  حتی کودک درون خود را آزاد کنیم و با فرزندان خود بازی‌های کودکانه انجام دهیم.

 امیدوارم سال ۱۳۹۹ با عبور از کرونا سال خوب و پر از نعمت و فراوانی برای همه ایرانی‌ها در سراسر جهان باشد و بهار برای اهالی قلم، فرهنگ، فکر و اندیشه سالی نیکو به همراه  بهروزی و سلامتی باشد و قلم‌هایشان همچنان  بر الواح سفید به رقص درآید و جان‌های شیفته را سیراب کند. امیدوارم با تراوش‌ها و زایش‌های جدید و کتاب‌های جدیدی که می‌نویسند جان‌های تشنه را سیراب کنند. 

سال ۱۳۹۹ به همه ایرانیان، اصحاب قلم، فکر و اندیشه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه ایرانیان باشد. در بهار امسال،  فرصت زیادی برای دور هم نشستن داریم. عید امسال را استثناء قائل شویم.  مناسبت‌های ملی و مذهبی زیادی داریم و بعد از عید نوروز اولین فرصت، عید فطر را به عنوان بزرگترین  عید مسلمان پیش‌رو داریم؛ امیدوارم این عید روزی باشد که ویروس کرونا در کشور وجود نداشته باشد و آن را تبدیل به عید بزرگی کنیم که همه ایرانیان و همه مسلمانان هم جسم و روح خود را پالایش کنند و آن را جشن بگیریم و دور هم جمع شویم.

گرچه این روزها حس می‌کنم حالم پرشان است، اما باید حال خوش را خودمان ایجاد کنیم؛ با فعالیت‌های فرهنگی و تجربه زیست جدیدی که ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …