پیوند طرح توسعه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی اتفاق مبارک و خوبی است

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر عنوان کرد: پیوند طرح توسعه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی اتفاق مبارک و خوبی است چرا که جهاد دانشگاهی یک مجموعه توانمند علمی است و خوشبختانه در هر کاری که وارد شده همراه با موفقیت بوده است و طبیعتا انتظارها نیز بالاتر می‌رود.

سعید زرین‌فر در آیین افتتاح دبیرخانه توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: عوامل اجرایی هر طرحی اهمیت زیادی در موفقیت و سرانجام آن دارد و امیدواریم این طرح نیز به سرانجام خوبی برسد.  

وی تاکید کرد: تجربه جهاد دانشگاهی و مدیریت آن در طرح‌ها و برنامه‌ها نشان داده که می‌تواند طرح‌ها و پروژه‌های خوب را با موفقیت رقم بزند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز دغدغه همگان شغل است و به همین خاطر بر روی آن حساسیت و تاکیدات زیادی وجود دارد. کیفیت آموزش ها، نظارت بر روند اجرا و جریان کار بایست با دقت و حساسیت پیگیری شود. خدمت به مردم در این طرح باید با جدیت همراه باشد.

زرین‌فر خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف و جوانب مختلف این طرح باید به دقت مدنظر قرار بگیرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم کمیته‌ای برای بررسی و رصد مراحل اجرای طرح و همچنین احصاء نیازها و کمبودهای آن از حیث قانونی، اجرایی و ارزیابی مراحل طرح تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، این مسئول با بیان اینکه زمانی که نیت خیر و خداپسندانه را دنبال کنیم حتماً خداوند نیز یاور ما خواهد بود، یادآور شد: اگر می‌خواهیم این طرح موفق باشد از وجود دستگاه‌های مختلف در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود و دستگاه‌ها نیز مرتباً به این طرح کمک نمایند.

در شرایط کرونا و پساکرونا ناچاریم به سمت مشاغل خانگی برویم

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: طرح در شرایطی اجرا می‌شود که بسیار کاربردی است چرا که در موقعیت و شرایط کرونا و پساکرونا ناچار هستیم به سمت مشاغل خانگی پیش برویم.

مصدق کشاورزی ادامه داد: فراتر از عدد و ظرفیت کار را دنبال می کنیم ضمن اینکه این طرح رها نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت ایجاد شغل و توانمندسازی در وزارتخانه اعتبارات لازم دیده شده است که در قالب طرح مشاغل خانگی پرداخت می‎شود.

آیین افتتاح دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی استان بوشهر با حضور سعید زرین‌فر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر؛ مصدق کشاورزی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ علیرضا حاجیونی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و علی سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطاعات استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …