پی چینی ۱۶۵ خانه در سی سخت انجام شد

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت همکاری مردم تا تیرماه روند بازسازی زلزله سی سخت به اتمام می رسد گفت: تا کنون ۴۳۰ واحد آواربرداری و ۱۶۵ واحد پی چینی شده است.

حسین جنتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جریان زلزله سی سخت کهگیلویه و بویراحمد، مجموعا ۱۲۸۰ واحد احداثی شهری و روستایی به ثبت رسید که تا امروز آواربردرای ۴۳۰ واحد به اتمام رسیده و ۴۸۰ نفر برای عقد قرارداد دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

وی افزود: تا کنون ۱۶۵ واحد مسکونی در مرحله پی چینی، ۴۱ واحد در مرحله شناژ کف و ۶۵ واحد در مرحله آرماتوربندی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: بالغ بر ۳۷۶ واحد برای صدور پروانه به شهرداری معرفی شده است. حدود ۷۰۰ واحد نیز تعمیرات صورت گرفته است.

جنتی از آغاز پرداخت قسط دوم کمک بلاعوض اجاره خبر داد و گفت: برای اجاره بها تسهیلات بلاعوض ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شد که از اوایل اسفندماه ۱۳۹۹ قسط اول به مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده و پرداخت قسط دوم افرادی که واحدهایشان به اجرای فوندانسیون رسیده در روزهای اخیر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات بانکها روند عقد قرارداد پرداخت تسهیلات متوقف شده بود که امروز بانکها باز شده و امور تشکیل پرونده انجام می شود. روند اجرای بازسازی نیز به خوبی پیش می رود و انشاالله در صورت همکاری مردم بتوانیم تا تیرماه بازسازی را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد، سقف تسهیلات پرداختی به واحدهای احداثی شهری را ۱۸۵ و واحدهای روستایی را ۱۶۰ میلیون تومان دانست و گفت: برای تعمیرات نیز ۳۰ میلیون وام با ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در شهر ها و روستاها پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …