کتاب‌های ۹۹​ هم در «نشان شیرازه» داوری می‌شوند

دبیر اجرایی چهارمین جایزه طراحی کتاب ایران «نشان شیرازه» از داوری آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۹ تا پایان مهلت ارسال آثار خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری چهارمین دوسالانه نشان شیرازه، مجید سامی، دبیراجرایی چهارمین جایزه نشان شیرازه از امکان حضور آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۹ در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم‎گیری به‌عمل‌آمده در ستاد جایزه نشان شیرازه تمامی کتاب‎هایی که تا زمان پایان مهلت ارسال آثار به دوسالانه منتشر شده باشند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

او ادامه داد: پیش از این در فراخوان جایزه به امکان حضور آثار منتشرشده تا پایان سال ۱۳۹۸ اشاره شده بود که با تصمیم‎گیری به‌عمل‌آمده در ستاد دوسالانه مقرر شد کتاب‌های سال ۹۹ هم امکان شرکت داشته باشند.

سامی تصریح کرد: بر این اساس تمامی کتاب‌هایی که تا زمان پایان مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جایزه، موفق به دریافت تاییدیه اعلام وصول از دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی شده باشند می‎‏توانند در این دوره مشارکت کنند.

چهارمین دوره نشان شیرازه زمستان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و علاقه‎مندان برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به پایگاه اطلاع‎رسانی این جشنواره به آدرس https://shirazeh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …