کسب عنوان "شرکت دانش‌بنیان" توسط واحد فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: یکی از واحدهای فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی عنوان “شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع ۳” را کسب کرد.

دکتر امین سلاحورزیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت طراحان مدار باختر یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان است که توانست عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نوع ۳ را کسب کند.  

وی ادامه داد: این شرکت دانش بنیان به مدت دو سال است که در مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی مستقر بوده  و در زمینه برق و الکترونیک فعالیت دارد.

سلاحورزیان یادآور شد: علی ناظری از جوانان پویا و فعال در حوزه برق و الکترونیک و موسس این شرکت بوده که تا کنون موفق به ثبت چندین اختراع شده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: شرکت دانش بنیان شرکتی بوده که بر اساس علم و دانش و برمبنای نوآوری‌های علمی و تحقیقاتی بنا شود و هدف از پایه‌گذاری این شرکت‌ها کمک به توسعه و بهبود بخش‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای هم افزایی علمی، توسعه اقتصادی با رویکرد دانش بومی، ثروت آفرینی و در نهایت تحقیق و توسعه به کارگاه‌ها و شرکت‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …