گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی را در خانه بگیرید

هرچند مرزهای زمینی برای مسافران بسته شده است اما کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درباره فراینده دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی توضیح داده است: در راستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا، همزمان با پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ شرایطی فراهم شده تا متقاضیان بدون نیاز به تردد در شهر و با مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت‌نام متقاضیان، اقدام برای صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی آغاز شده و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست، ارسال می‌شود. این فرایند در بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام می‌شود.

بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی‌نامه‌های رسمی بین‌المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتور سیکلت در هر کشور فقط توسط کانون‌های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …