۸۱۷ کتابفروشی به «پاییزه کتاب» رسیدند

مهلت ثبت‌نام طرح «پاییزه کتاب ۹۹» با مشارکت ۸۱۷ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور به پایان رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» جمهوری اسلامی ایران، ۸۱۷ کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح «پاییزه کتاب ۹۹» اعلام آمادگی کرده‌اند که این میزان در مقایسه با طرح «تابستانه کتاب ۹۹» افزایش شش‌درصدی مشارکت کتابفروشی‌ها را به همراه داشت.

در پانزدهمین دوره طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشان، از تعداد کل کتابفروشی‌های عضو طرح، ۶۲۹ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۸۸ کتابفروشی در سایر شهرهای استان‌ها برای حضور در طرح «پاییزه کتاب ۹۹» ثبت‌نام کرده‌اند.

مطابق آمار، ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین‌بار در طرح  پاییزه کتاب ۹۹ شرکت کرده‌اند. 

استان‌های تهران با ۱۲۸ کتابفروشی، اصفهان با ۸۵ کتابفروشی، خراسان‌رضوی با ۸۴ کتابفروشی، قم با ۷۰ کتابفروشی، آذربایجان‌شرقی با ۵۰ کتابفروشی، کردستان با ۴۶ کتابفروشی، فارس با ۴۵ کتابفروشی، مازندران با ۳۱ کتابفروشی، گیلان با ۲۷ کتابفروشی و کرمان با ۲۲ کتابفروشی در  طرح «پاییزه کتاب ۹۹» مشارکت کردند.

بنا بر اعلام، طرح «پاییزه کتاب ۹۹» با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه همزمان با بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» جمهوری اسلامی ایران در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.

در این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح، از یارانه ۲۰درصدی تا سقف ۲۰۰هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …