چگونه می‌توان با اس ام اس مشتری را درگیر کرد

چگونه می‌توان با اس ام اس مشتری را درگیر کرد

 

بخشی از موفقیت یک تجارت از تعامل با مشتریان حاصل می‌گردد. کسانی که با شما رابطۀ کاری دارند دوست دارند با شما احساس نزدیکی کنند. مشتریان پول خود را در جائی خرج می‌کنند که احساس کنند خودشان و نیازهایشان درک خواهد شد. با بازاریابی اس ام اس به راحتی می‌توان به این ارتباط دوطرفه دست یافت و مشتریان را بیشتر درگیر تجارت خود کرد. به این ترتیب سود شما نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

اما اس ام اس چگونه می‌تواند درگیری مشتری با تجارت شما را افزایش دهد؟

اصلا نگران نباشید ما راهکار در اختیار شما قرار خواهیم داد

راه‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد. اگر به دنبال گرفتن بیشترین بازدهی از بازاریابی اس ام اسی خود باشید، تمام روش‌های زیر ارزش وقت گذاشتن خواهند داشت.

یک مسابقه برگزار کنید

شرکت شما می‌تواند با ایجاد یک مسابقۀ پیامکی به مشتریان نزدیک و نزدیک تر شود، زیرا همه دوست دارند شانس خود را در بردن یک جایزۀ بزرگ امتحان کنند.

شما می‌توانید برای بالا بردن شانس شرکت‌کنندگان و جذابیت بیشتر مسابقه رتبه‌های اول، دوم و سوم داشته باشید. همچنین، بهتر است یک جایزۀ خوب به برندگان بدهید تا افراد بیشتری به شرکت در مسابقه ترغیب شوند.

کوپن تخفیف ارائه دهید

بریدن یک کوپن تخفیف از داخل روزنامه یا مجله دردسر بسیاری دارد و اغلب قبل از اینکه این کوپن‌ها را وصول کنیم، گم می‌شوند. بنابراین مشتریان نمی‌خواهند خود را با این کوپن‌ها اذیت کنند. با اینحال، کوپن‌ها و پیشنهادات پیامک بروی تلفن آنها هستند و چیزی بیشتر از فشار یک دکمه برای وصول کوپن لازم نیست. این روش جواب می‌دهد زیرا مشتریان آن را دوست دارند. آنها به سراغتان خواهند آمد و به تجارت شما رونق می‌دهند.

یک نظرسنجی برگزار کنید

این یک راه قدرتمند دیگر برای تعامل با مشتری و درگیر کردن اوست. به این ترتیب، به آنها این احساس را می‌دهید که بخشی از یک گروه بوده و در تجارت شما جائی دارند.

علاوه بر این، هنگامی که از طریق پنل پیامک یک نظرسنجی برگزار کنید، مشتریان می‌توانند نظر واقعی خود را تنها ظرف چند ثانیه ارسال نمایند و شما می‌توانید با توجه به نتایج این نظرسنجی خدمات خود را بهبود بخشید.

نمونه محصول ارسال کنید

هیچ راه بهتر از ارائۀ یک نمونه محصول رایگان برای جذب یک جمعیت بزرگ نیست.

لطفا توجه کنید این بخش واقعا مهم است

این راهکار در زمانی که بخش بازاریابی پیام کوتاه شما هنوز نوپا است و نیاز دارید لیست شماره ها را جمع‌آوری کنید، یک راه بسیار موثر است. مشتریان اکثراً خواستار دریافت نمونۀ محصولات شما هستند و به این جهت، سریعاً اطلاعات خود و دوستان خود را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

به مشتری اطلاعات لحظه‌ای بدهید

چه بخواهید به مشتری خبر تائید یک سفارش ارسال شده را بدهید، یک حراج ویژۀ ۲۴ ساعته را به او اطلاع دهید یا هر چیز دیگری به آنها بگوئید، مشتریان خود را در لحظه درگیر پیشنهادهای شگفت انگیز شما می‌کنند. با استفاده از بازاریابی پیامک می‌توانید آخرین اخبار شرکت خود را در اختیار مشتریان قرار داده و به این ترتیب آنها را به خود نزدیک و نزدیک تر کنید.

ارتباط دو طرفه داشته باشید

بازاریابی پیامکی اجازۀ ارسال و دریافت اس ام اس را به شما می‌دهد. بنابراین مشتریان می‌توانند به شما بگویند که چه چیزی در ذهن دارند، می‌توانند به سوالات شما پاسخ دهند و …

همانطور که می‌بینید، راه‌های بسیاری وجود دارد که بازاریابی به روش ارسال پیامک بتواند مشتریان را بیشتر درگیر کند. این راه‌ها هم برای نیازهای تجارت‌های کوچک و هم بزرگ هستد.

خبر خوب این است که این فقط چند تا از راه‌هایی هستند که بازاریابی پیامکی می‌تواند برای شرکت شما مفید باشد. این به سود شماست که بیشتر در مورد سامانه ارسال پیامک و مزیت‌های بسیاری که نمی‌خواهید از دست دهید، بدانید.

 

ديدگاه ها غير فعال شده اند

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و در اداره ثبت برند و علائم تجاری با نام ایران پیامک ثبت و متعلق به این شرکت می باشد هر گونه سو استفاده از این نام پیگرد قانونی دارد.

دانلود آهنگ جدید

پنل اس ام اس

ارسال پیامک بلک لیست

پنل اس ام اس رایگان

ارسال بلک لیست

کارشناس رسمی دادگستری

طراحی سایت