افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علمی – کاربردی واحد اردبیل

ایسنا/اردبیل همزمان با سالروز بیست و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی، ساختمان مرکزی داتشگاه علمی – کاربردی اردبیل به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه علمی – کاربردی کشور برگزار شد، این ساختمان به مساحت 1940 مترمربع در شهرک الهیه اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


در این مراسم رئیس دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل با اشاره به اینکه در احداث و تکمیل این ساختمان تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان استان و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی انجام شد و امروز شاهد به ثمر نشستن این دانشگاه همزمان با بیست و هشتمین سالروز تاسیس دانشگاه هستیم.


داریوش لطیفی با اشاره به اینکه تلاش برای ارتقا و رونق آموزش در دانشگاه جامع علمی – کاربردی جزو سیاست‌های اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های علمی توام با ایجاد بازار کار برای دانشجویان جزو ضرورت‌هاست و دانشگاه علمی – کاربردی با محوریت ارائه خدمات آموزشی بازارمحور تلاش می‌کند در این مسیر گام بردارد.


وی با تبریک فرارسیدن بیست و هشتمین سالروز تاسیس دانشگاه علمی – کاربردی بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش 20 درصدی ثبت نام دانشجویان روبرو هستیم و این نشان از علاقه و اعتماد مردم و به ویژه خانواده‌ها به آموزش‌های علمی و کاربردی دارد.


رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی اردبیل با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی در کنار علم و دانش از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه است، تصریح کرد: دانشجویان علمی کاربردی به محض فارغ‌التحصیل شدن وارد بازار کار شده و شاغل می‌شوند و در این زمینه هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد.


لطیفی ازود: امسال کلاس‌های علمی کاربردی در حوزه عملی و کارگاهی بصوت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و بقیه بصورت غیر حضوری و آنلاین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …