افتتاح نمایشگاه مشترک کتاب ایران و افغانستان

سومین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران و افغانستان ویژه دانشجویان و دانشگاهیان با مشارکت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با عرضۀ بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب و با حضور مقام‌های کشور افغانستان و ایران فردا (دوشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سومین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران و افغانستان ویژه دانشجویان و دانشگاهیان از فردا (۱۲ آبان) به مدت ۱۰ روز در دانشگاه کابل در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با حضور ۴۰ ناشر از افغانستان و ۴۰ ناشر از ایران برگزار می‌شود و ناشران آخرین آثار منتشرشده خود را برای علاقه‌مندان به کتاب عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه با حضور مقام‌های کشور افغانستان و ایران از جمله امرالله صالح معاون اول رئیس‌جمهور، عباس بصیر وزیر تحصیلات عالی، طاهر زهیر وزیر اطلاعات و فرهنگ، بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و مجتبی نوروزی سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

 در این دوره از نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلفی همچون ویژه‌برنامه جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، کارگاه ترجمه، کارگاه شعر، کارگاه بازیگری، خلاقیت و … پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …