امکان بازدید از موزه‌های قزوین در ایام نوروز با ظرفیت محدود

ایسنا/قزوین مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود امکان‌پذیر است.

علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با آغاز ایام نوروز ۱۴۰۰ موزه‌های تحت پوشش این اداره کل شامل موزه خوشنویسی ( کاخ موزه چهلستون)، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌ها همه‌ روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ با مقررات بازدید محدود میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به مقررات اعمال شده در موزه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا، کنترل و جلوگیری از تجمع بازدیدکنندگان، فروش بلیط موزه‌های استان از طریق  سامانه فروش الکترونیکی با ظرفیت محدود و در بازه زمانی مشخص انجام می‌شود و تا زمان اتمام بازدید گروه‌های ثبت‌شده، پذیرش بازدیدکننده جدید انجام نمی‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث‌ فرهنگی قزوین، این مسئول افزود: همچنین استند اطلاع‌رسانی مقررات در ورودی موزه‌های استان نصب شده و استفاده از پوشش ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط بازدیدکنندگان کاملا کنترل می‌شود.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: جلوگیری از بازدیدهای گروهی بیش از پانزده نفر، ورود تورهای گردشگری و توضیح راهنمای تور در فضای موزه و حفظ فاصله معین از ویترین‌ها از دیگر مقررات اعمال‌شده در موزه‌های تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …