انتشار «دست شُستن» برای بچه‌ها

کتاب «دست شُستن» نوشته شهرام شفیعی با موضوع سلامتی و بهداشت کودکان منتشر شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، این کتاب با تصویرگری سام سلماسی در ۲۴ صفحه برای کودکان ۳ تا ۱۰ ساله  در  انتشارات سیمای شرق (زرافه) راهی بازار شده است.

 در مقدمه این کتاب آمده است: «همان‌طور که می‌دانید گاهی ساده‌ترین کارها را هم می‌توانیم با کیفیت بهتری انجام دهیم، یک تغییر کوچک می‌تواند خیلی وقت‌ها نتیجه‌های مهمی در برداشته باشد. شستن دست‌ها به شکل کامل و درست، ضامن یک عمر سلامتی بچه‌هاست. بسیاری از بیماری‌های میکروبی و ویروسی به علت درست و به موقع نشستن دست‌ها منتقل می‌شوند، در این کتاب نویسنده شستن دست‌ها را طوری به بچه‌ها آموزش داده که دیگر هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. همراه با شوخی و خنده.»

داستان کتاب «دست شستن» این‌گونه آغاز می‌شود: راننده اتوبوس جلو غذاخوری نگه داشت؛ بعد گفت: لطفاً پیاده شوید. فقط نیم ساعت وقت داریم که ناهار بخوریم. کسانی که سرعتشان کم است صبحانه بخورند،‌ من و پسرم زود یک میز خالی پیدا کردیم و پشتش نشستیم ؛ مامانی و دخترم پرسیدند یعنی نمی‌خواهید دستتان را بشویید…

 از دیگر آثار شهرام شفیعی می‌توان به «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها»، «ماجراهای سلطان و آقاکوچول»، «ماجراهای آقای خرمالو»، «بهار و بابونه»، «قصه‌های غرب وحشی» و… اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …