انتشار شماره جدید «نقد و بررسی کتاب»

شصت و ششمین شماره فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بخش مقالات این شماره با این مطالب همراه است: «سفیر شادی وطن»،  «استاد شجریان و ۵۰ سال تلاش حرفه‌ای»  نوشته سیدابوالحسن مختاباد، «خسرو خنیاگران» نوشته فرزین  عدنانی، «ترانه آزادی»، «خوش‌آمد به کروناویروس» نوشته بیژن نامور، «افزایش عزت و اقتدار از راه فرهنگ» نوشته احمد کاظمی موسوی، «هوش مصنوعی و انقلاب صنعتی چهارم» نوشته یحیی تابش و «برندگان جایزه نوبل ادبیات» نوشته اردشیر لطفعلیان.

«امیر ارسلان نامدار» نوشته حسن ذوالفقاری هم در بخش افسانه‌های ایرانی چاپ شده است.

همچنین «از میان کهنه کتاب‌ها، نشریه‌ها، مدارک و عکس‌های قدیمی» نوشته محمدحسین عزیزی در بخش «کهنه کتاب‌ها» و «بازیگران فولاد ایران» نوشته مسعود رفیع و «زندگانی و خدمات فرخ‌خان امین‌الدوله» در بخش «کندوکاو» منتشر شده است.

در بخش خاطرات فرهنگی نیز این مطالب را می‌خوانیم: ماجراهای «جدول طلایی» از سیروس پرهام، «نامه فریدون ‌مشیری به نصرت کریمی» از سیدفرید قاسمی و  «چند ناگفته درباره کتاب خاطرات دکتر عالیخانی» نوشته محمد خندانی.

شعر، داستان، سفرنامه، کتاب‌های خارجی، کتاب‌های فارسی، معرفی کوتاه، آینه چون، نام بعضی نفرات، کتاب‌ها و نشریه‌های تازه، و خواندنی‌ها و نکته‌ها از دیگر بخش‌های این شماره از «نقد و بررسی کتاب تهران» است.

شصت و ششمین شماره فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» با مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی هرمز همایون‌پور در ۱۸۴ صفحه و با قیمت ۲۵هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …