برگزاری اولین نمایشگاه بومی‌سازی صنایع پیشرفته

در دیدار شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاونت آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه برگزاری اولین نمایشگاه صنایع پیشرفته توافق شد.

به گزارش ایسنا، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار طرفین در زمینه همکاری دوجانبه به منظور تطبیق سیاست گذاری‌ها در حوزه صنایع پیشرفته با سیاست‌های کلی وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی صنایع پیشرفته و استقرار دبیرخانه آن در معاونت آموزش،پژوهش و فناوری توافق کردند.

رضا نقی‌پور اصل، رییس هیات مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این دیدار با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد ۱۱ ماهه این صندوق پرداخت و گفت :در این مدت با توجه به شرایط کلی حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها تمام تلاش خود را در ارائه خدمات به متقاضیان، مطابق با سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت به کار بستیم که خوشبختانه در مقایسه با سنوات گذشته رشد قابل توجهی داشتیم.

برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت نیز با اشاره به ظرفیت‌های موجود هر دو مجموعه، به تعامل بیش از پیش شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاونت آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صمت تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …