برگزیدگان جشنواره رمان «کوچه» معرفی شدند

برگزیدگان دومین دوره جشنواره رمان «کوچه» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته الهام فلاح، دبیر این جشنواره که توسط نشر کتاب کوچه دومین دوره خود را پشت سر گذاشته است، بنا به آرای حداکثری داوران، فرشته نوبخت، مرتضی برزگر و امیر خداوردی، رمان «من چیزهایی می‌بینم که دیگران نمی‌بینند» نوشته‌ فرشته میرزایی به عنوان اثر برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شد و رمان‌های «وَلَفا» نوشته پگاه صراف و «روز آخر» نوشته سمیه کابلی به‌ترتیب عنوان دوم و سوم این جشنواره را کسب کردند.

بنا بر اعلام، جشنوار رمان کوچه در راستای شناسایی و معرفی نوقلمان و حمایت از صداهای تازه در عرصه داستان‌نویسی برگزار می‌شود. در این دوره بیش از ۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که برخی از آثار واجد شرایط شرکت در مسابقه نبود و ۶۵ اثر به مرحله‌ نخست داوری رسیدند که از میان آن‌ها، پنج اثر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. در پایان رمان «من چیزهایی می‌بینم که دیگران نمی‌بینند» به عنوان رمان منتخب این دوره معرفی شد.

رمان منتخب جشنواره توسط نشر کتاب کوچه منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات داستانی قرار خواهد گرفت. همچنین رمان برگزیده‌ دور اول جشنواره رمان کتاب کوچه با عنوان «خشتمال» هم‌اکنون در بازار کتاب در دسترس عموم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …