تست هفتگی کرونا برای دانشجویان دانشگاه "میشیگان"

دانشگاه “میشیگان” اعلام کرد که دانشجویان دوره کارشناسی اگر می‌خواهند در طول زمستان در پردیس دانشگاه حضور یابند،‌ ملزم به دادن تست “کووید-۱۹” هستند.

به گزارش ایسنا، این تست اجباری هفتگی برای دانشجویانی است که در ترم زمستان در پردیس دانشگاه زندگی می‌کنند،‌آموزش می‌بینند و تحقیق انجام می‌دهند.

مقامات دانشگاه گفته‌اند که آزمایش‌گیری برای این گروه از دانشجویان، قبل از شروع فعالیت‌های دانشگاه نیز لازم است.

این آزمایش‌ها با توجه به تصمیم دانشگاه میشیگان برای درخواست از دانشجویان برای ترم زمستان است تا دانشجویان همچنان در خانه‌های خود باقی بمانند و در خوابگاه‌های دانشجویی تراکم ایجاد نشود.

دانشگاه میشیگان قصد دارد علاوه بر انجام این تست‌ها برای دانشجویان،‌ دریافت تست‌های بدون علامت از اعضای جامعه دانشگاهی خود را افزایش دهد.

آزمایش‌های بدون علامت هفتگی برای همه کارکنان، اعضای هیات علمی، دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، حرفه‌ای و کارشناسی که تست اجباری نخواهند داد،‌ در دسترس خواهد بود.

دانشجویانی که در زمستان به دانشگاه بازمی‌گردند، در اجرای سیاست‌های مربوط به مقابله با “کووید-۱۹”، با رویکردهای سختگیرانه و عدم اغماض روبه رو خواهند شد.

در صورت عدم رعایت قوانین، دانشجویان جریمه‌های سنگینی متحمل خواهند شد. این جریمه‌ها بسته به نوع تخلف،‌شامل مشروط شدن خودکار، فسخ قرارداد مسکن دانشگاهی و ‌حذف اعتبار برای سازمان‌های دانشجویی است.

پیش از این رئیس دانشگاه میشیگان گفته بود: برنامه ما برای ترم زمستان بهترین چیزی است که آموخته‌ایم و تجربه کرده‌ایم . امکان ارائه آموزش ترکیبی در دانشگاه وجود دارد ولی دانشگاه این اجازه را به اساتید خود می‌دهیم تا با صلاحدید خود کلاس‌ها را پیگیری کنند.یعنی اگر استادی ترجیح داد آموزش حضوری را دنبال نکند، می‌تواند کلاس‌های خود را کاملا مجازی ارائه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …