تعلل 10ساله طرح جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه بی‌اعتباری

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نهایی شدن مطالعات طرح جامع گردشگری استان نیاز به اختصاص اعتبارات استانی دارد.

مهدی جمال 10 آبان ماه 1399 در کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان اظهار کرد: مشکل اجرایی نشدن این طرح نبود اعتبار و تخصیص نیافتن اعتبارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این طرح از 10 سال گذشته تا کنون به نتیجه نرسیده است.

جمال خواستار تخصیص بودجه برای نهایی شدن این طرح جامع توسط پژوهشکده گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شد و تاکید کرد: طرح جامع گردشگری استان سمنان باید در اولویت کارگروه آموزش و پژوهش استان قرار گیرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای این سند استانی تصریح کرد: این اداره کل در صدد تکمیل و نهایی کردن این طرح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: نتایج پژوهش‌ها در توسعه استان و حل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باید مشهود باشد.

فاطمه منصوری با تاکید بر ضرورت ملموس بودن کاربرد پژوهش‌ها در دستگاه‌های اجرایی، بر ارائه گزارش از دستگاه های بهره‌بردار در دوره‌های شش ماهه تا یکساله تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …