تعمیر ۲۷ فروند شناور طی یکماه در هرمزگان/تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک کش خلیج فارس ۴

ایسنا/هرمزگان مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از استقرار یدکش خلیج فارس ۴ بروی سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی (داکینگ )جهت انجام تعمیرات اساسی زیر آبی خبر دادو گفت: این ۲۸ فروند شناوری است که از ابتدای سال تاکنون یادر اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی این بندر و یاکشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه فعالیت بازگشته اند.

علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۱۸ بهمن ماه) حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی را یکی از مهمترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی این اداره کل عنوان کرد و گفت: براساس ترسیم تقویم کاری نظامند کلیه شناورها با کاربری های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر به شکل ادواری مراجعه و نیازمندی های فنی و موتوری آنها برطرف می شود.

وی افزود: طی ده ماهه سال گذشته ۲۷ فروند انواع شناورها که بخش از آن‌ها در آب‌های دیگر بنادر جنوبی کشور فعالیت می کردندر اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و کشتی سازی های استان هرمزگان رفع عیب شده اند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با  اشاره به آغاز تعمیرات اساسی وزیر آبی یدک کش  خلیج فارس ۴، اظهار کرد: شناور مذکور در مورخه سیزدهم بهمن ماه ۹۹، آب گیری  و بر روی سرسره تعمیراتی مستقر تا طی مدت زمان یک ماه تعمیرات برروی این شناور صورت پذیرد.

محمدی کرجی ران مهمترین ماموریت این شناور را شرکت در عملیات پهلو دهی  و جداسازی کشتی های تجاری و نفتی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت(۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش آن بیش از ۵۰  کیلو نیوتن) با  برخورداری از نوع رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد نماید در عملیات مقابله با آتش و آلودگی و همچنین اسکورت کشتی ها  نیز ایفای نقش می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …