تعیین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان طی چند روز آینده

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی تعیین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان این دانشگاه طی چند روز آینده خبر داد.

دکتر محمد حسین عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح برنامه دانشگاه خوارزمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه در ترم آینده اشاره کرد و اظهار کرد: ما در این خصوص از تمامی دانشکده ها درخواست کردیم تا هم برای آموزش به شکل مجازی و هم برای آموزش حضوری ترم آینده دانشجویان برنامه ریزی هایی را داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اعلام جزییات برنامه آموزشی دانشگاه خوارزمی منتظر شرایط شیوع کرونا و طی هفته های آتی و اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. بنابراین فعلا در این زمینه تصمیم قطعی را نمی توان اعلام کرد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: ما در دانشگاه خوارزمی برای وضعیت آموزش ترم آینده چندین سناریو در نظر داریم یکی از این سناریوها برگزاری آموزش مجازی برای دانشجویان دوره کارشناسی است و یا اینکه تمامی دورس نظری به شیوه مجازی ارائه شود.

دکتر عبداللهی تاکید کرد: برای ترم اینده آموزش دانشجویان جدیدالورود احتمالا حضوری خواهد شد اما تصمیم گیری نهایی در این زمینه نیازمند شفاف تر شدن وضعیت است و نمی توانیم از الان در این زمینه  تصمیم قطعی گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده در اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزی دانشجویان برای ترم اینده تصمیم گیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ترم آینده دانشجویان این دانشگاه از 22 شهریور ماه آغاز می شود، گفت: زمان شروع کلاس های دانشجویان جدیدالورود بستگی به زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …