تقویت زیرساخت‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: تقویت دیپلماسی علمی بین‌المللی و تقویت زیرساخت‌های لازم برای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی از جمله اولویت‌های کاری تیم مدیریتی دانشگاه است.

خسرو عزیزی در جلسه شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان که امروز ۲۳ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۵۰ دانشجوی غیرایرانی (خارجی) در دانشگاه لرستان در حال تحصیل هستند و با ایجاد اداره امور کنسولی دانشجویان غیرایرانی استان لرستان نیز موافقت شده است که یک گام موفقیت‌آمیز در جهت تقویت ابعاد بین‌المللی دانشگاهی در استان است.

وی بر گسترش هرچه بیشتر همکاری‌های متنوع علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان با سایر دانشگاه‌های دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی، تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: این دانشگاه در سال ۹۳ هیچ‌گونه دانشجوی غیرایرانی (خارجی) نداشت درحالی‌که در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گفته، این دانشگاه دارای ۱۵۰ دانشجوی غیرایرانی است.

عزیزی خاطرنشان کرد: علاوه بر جذب دانشجوی غیرایرانی (خارجی)، بایستی زیرساخت‌های لازم و کافی در دانشگاه لرستان را بیش از پیش، تقویت کرد تا دیپلماسی علمی بین‌المللی، توسعه یابد.

گفتنی است در این جلسه، سایر اعضاء نیز دیدگاه‌های خود را در راستای تقویت شاخص‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …