تلاش برای رفع مشکلات عظیم خودرو

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پیگیری جدی برای رفع مشکلات عظیم خودرو خبر داد.

فاطمه مقصودی در نشست مشترک با دکتر بابایی مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه‌بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس آشتاب مدیرکل استان که یکم اسفندماه در خصوص رفع مشکلات خودروسازی عظیم خودرو برگزار شد، اظهار کرد: این کارخانه در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای همراه شده که برخی از این مشکلات از طریق دستگاه قضایی رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی صنایع شهرستان از جمله عظیم خودرو با مشکلات عدیده‌ای همراه هستند و در سنوات گذشته اقدام عملی و مناسبی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بین‌بخشی بتوانیم مشکل این صنعت و دیگر صنایع شهرستان را حل کنیم.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد پس از تهیه گزارش از سوی شرکت عظیم‌خودرو و ارسال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اقدامات بعدی برای فعال شدن طرح اجرایی شود.

همچنین مقرر شد ظرف مدت یک هفته آینده، از طریق استانداری لرستان وضعیت پیگیری‌ها و جلسات گذشته به وزارت یاد شده ارسال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …