جزییات آخرین وضعیت منطقه دو آزادراه تهران_شمال

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال، جزییاتی از آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را تشریح کرد و گفت: عملیات عمرانی احداث مسیر رفت تونل ۶۴۰۰۰ متری البرز شرقی تا پایان سال به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، سید پرویز فتاح در بازدید مشترک با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: تونل البرز شرقی به طول ۶۴۰۰ متر، به عنوان بزرگ‌ترین تونل خاورمیانه، در این منطقه از آزادراه تهران شمال قرار دارد و عملیات عمرانی این تونل، تا پایان سال به اتمام می‌ رسد.

وی افزود: پس از تکمیل عملیات عمرانی این تونل، عملیات نصب تجهیزات و تاسیسات آن آغاز می‌شود و این تونل به گونه‌ای طراحی شده که تجهیزات و تاسیسات آن در طبقه فوقانی تونل نصب می‌شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خوشبختانه احداث مسیر رفت در منطقه ۲ آزادراه تهران شمال، طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی در حال اجرا است ادامه داد: هم اکنون کار در قطعه ۲ آزادراه تهران شمال، به صورت ۲۴ ساعته و بدون حتی یک روز تعطیلی در حال انجام است و ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، 2000 کارگر و مهندس در این منطقه مشغول کارند و به همین میزان نیز در حال پشتیبانی برای تامین مصالح مورد نیاز این پروژه هستند.

وی با اشاره به هماهنگی قابل توجه بنیاد مستضعفان و دولت برای تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران شمال گفت: تا امروز دولت و بنیاد مستضعفان به تمام تعهدات خود برای تکمیل مسیر رفت در منطقه ۲ آزادراه تهران شمال عمل کرده‌اند و در طول اجرای پروژه آزادراه تهران شمال، هیچگاه دولت و بنیاد مستضعفان تا این اندازه با یکدیگر هماهنگ نبوده‌اند.

فتاح با بیان اینکه احداث آزادراه تهران شمال به دست توانمند متخصصان ایرانی انجام می‌شود اظهار کرد امروز با افتخار می‌توان گفت این یک پروژه کاملا ایرانی است و تمامی طراحی‌ها و اجرای این مسیر که سطح تکنولوژی به کار رفته در آن را می‌توان در تراز تکنولوژی روز دنیا دانست، به دست مهندسان ایرانی انجام شده است.

 رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر بی اثر بودن تحریم‌ها تصریح کرد: استقبال مردم از قطعه یک آزادراه تهران شمال، باعث شد تا انگیزه ما برای سرعت بخشیدن به کار بیشتر شود و انشالله با تمام قوا برای عمل به وعده خود، تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم به دنبال تامین امنیت و رفاه مردم بود و تمام تلاش او برای تحقق همین امر بود؛ لذا هر کاری که در مسیر ارتقاء امنیت و رفاه مردم باشد، در مسیر اهداف سردار سلیمانی است و می‌توان گفت که امروز این مسیر، مسیر این شهید آسمانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …