جزییات سفر اعضای کمیسیون عمران به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که به منظور احیای جاده‌ها و توسعه زیرساخت‌های آب و برق و احداث مراکز درمانی و آموزشی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نیاز به توزیع متوازن بودجه است.

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: کمیسیون عمران آخر هفته گذشته سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان داشت که با سایر سفرهای کمیسیون تفاوت داشت، چرا که در سایر سفرها اکثرا اعضای کمیسیون‌ها به شهرها سفر می‌کنند، اما این بار کمیسیون عمران به مناطق محروم که فاصله‌های زیادی با شهر داشت سفر کرد و مشکلات مناطق را از نزدیک ارزیابی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: سفر کمیسیون به مدت ۷۲ ساعت بود و در بازدید از مناطق محروم وضعیت جاده‌ها و راه‌های ارتباطی و زیرساخت‌های آب و برق و مراکز درمانی و آموزشی در مناطق محروم استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده مشکلات استان به عدم توازن در تخصیص بودجه باز می‌گردد. توسعه و توزیع متوازن بودجه برای احیای جاده‌ها و زیرساخت‌های آب و برق و احداث مراکز بهداشتی و آموزشی در سطح استان یک امر ضروری است.

حسین‌زهی در ادامه تاکید کرد: تاکنون نیز در چهار دهه گذشته زحمات شایانی برای محرومیت‌زدایی از سطح استان صورت گرفته است، اما این تلاش‌ها کافی نبوده و برای فراهم کردن حداقل امکانات رفاهی در سطح استان نیاز به توجه ویژه داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …