جهاد دانشگاهی به یک نهاد قابل اطمینان تبدیل شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: امروز خوشبختانه جهاددانشگاهی با اقداماتی که انجام داده است، به یک نهاد علمی قابل اطمینانی تبدیل شده است.

ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص چهلمین سال تأسیس سازمان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی از روزی که تأسیس شده است، با توجه به رسالتی که بر عهده این سازمان قرارگرفته و اهدافی که تعیین شده است، در کنار سایر نهادهای علمی در حوزه های مختلف اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی ادامه داد: این سازمان علاوه بر بحث های علمی و اجرایی، در موضوعات مختلف مشاوره های خوبی به دستگاه های اجرایی کشور ارائه داده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی امروز به یک مجموعه مورد اطمینان تبدیل شده است، عنوان کرد: اکثر دستگاه ها در موارد زیادی از جمله بحث های مطالعاتی، پژوهشی، علمی، آموزشی و حتی برگزاری آزمون با اطمینان کامل از این سازمان به عنوان یک مرکز علمی که قابل اطمینان است، استفاده می کنند و جهاد دانشگاهی با اقدامات خود نشان داده است که یک نهاد و مرکز کاملا قابل اطمینانی است.

شهین باهر در پایان اظهار امیدواری کرد؛ این نهاد انقلابی بتواند در سال های بعدی نیز قدم های بلندتری برداشته  و برای ارتقای خود و همچنین توسعه شهر و استان دست در دست سایر مجموعه های علمی بتوانند قدم های خوبی بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …