دومین کارگاه آنلاین "آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها" برگزار می‌شود

دومین کارگاه “آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها” به همت مرکز انفورماتیک سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و همکاری مرکز پژوهش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگاه آنلاین ویژه پزشکان، تکنیسین‌های تجهیزات پزشکی، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان‌ها و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی پزشکی، پرتو پزشکی، تصویربرداری پزشکی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، تکنسین اتاق عمل، هوشبری و علوم آزمایشگاهی، 25 دی ‌ماه برگزار می‌شود.

برخی از سرفصل‌های این دوره تقسیم‌بندی تجهیزات پزشکی، آشنایی با نحوه عملکرد و استانداردهای دستگاه‌های اتاق عمل، آشنایی با دستگاه‌های قلبی و تنفسی، آشنایی با دستگاه دیالیز و بیماری‌های خونی مرتبط، آشنایی با ابزارها و وسایل دندان‌پزشکی، آشنایی با ابزار احیاء مریض، تجهیزات معاینه عمومی، آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی، آشنایی با دستگاه‌های فیزیوتراپی، آشنایی با تجهیزات بخش نوزادان و اطفال، آشنایی با سایر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است.

گفتنی است، در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09916448042 تماس گرفته یا به وب‌سایت مرکز به نشانی jdsbm.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …