رونمایی هامر الکتریکی به تاخیر افتاد

شرکت جنرال موتورز از به تعویق افتادن رونمایی از نسخه الکتریکی خودروی هامر تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش‌های پیشین، قرار بود شرکت جنرال موتورز نسخه الکتریکی و دوستدار محیط زیست خودروی محبوب و قدرتمند هامر را در تاریخ ۲۰ ماه مه سال جاری میلادی رونمایی کند که حالا اخبار منتشر شده در وبسایت تک کرانچ نشان می‌دهد که این رونمایی تحت تاثیر شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در کشورهای مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا به تاریخ نامعلومی به تعویق خواهد افتاد.

با اینکه این خودروساز آمریکایی از انتشار جزئیات مربوط به این خودرو از جمله قیمت پایه هامر الکتریکی خودداری کرده است، اما بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران و فعال در حوزه خودرو بر این باورند که این خودرو با مشخصاتی نظیر قدرت موتور ۱۰۰۰ اسب بخار، ۱۱ هزار و ۵۰۰ فوت گشتاور و مدت زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت تنها در عرض ۳ ثانیه معرفی و روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

 بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …