فراخوان همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو با انجمن‌های علمی دانشجویی

بنیاد آموزش فناوری نانو به‌منظور توسعه و ترویج فناوری نانو در میان قشر دانشگاهی از کلیه انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال دانشگاه‌های وزارت علوم، علوم پزشکی، پیام نور و آزاد اسلامی در سراسر کشور دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش ایسنا، بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر فناوری نانو در دانشگاه‌های وزارت علوم، علوم پزشکی، پیام نور و آزاد اسلامی سراسر کشور، در نظر دارد از انجمن‌های علمی/دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند.

تمام انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهادهای ترویجی فناوری نانو درآیند، در صورت عمل به مفاد آیین‌نامه‌های تعریف‌شده در ستاد نانو از مزایای مالی و اعتباری بهره‌مند می‌شوند.

حمایت‌های بنیاد آموزش فناوری نانو شامل موارد زیر است.

۱– آیین‌نامه حمایت از رویدادهای آموزشی-ترویجی- کسب‌وکاری فناوری نانو: نهادهای ترویجی که اقدام به برگزاری رویدادهایی در رابطه با آموزش فناوری نانو، ترویج کاربردهای فناوری نانو یا کسب‌وکاری فناوری نانو کنند، بر طبق آیین‌نامه مصوب مورد حمایت قرار می‌گیرند.

۲– آیین‌نامه حمایتی و رقابتی در حوزه علوم و فناوری نانو: بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه فعالیت‌های ترویجی برای دانشجویان، از فعالیت‌های نهادهای ترویجی در حوزه‌های مختلف حمایت خواهد کرد و همچنین از آثار برگزیده تقدیر به‌عمل خواهد آورد. این آیین‌نامه شامل ۴ بخش، حمایت از آثار رسانه‌ای، تقدیر از تجارب نو، حمایت از مسابقات دانشجویی و ارزیابی نهاد ترویجی برتر است. گفتنی است این تقدیر در هریک از ۴ بخش ذکرشده به‌صورت جداگانه صورت می‌پذیرد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، انجمن‌های دانشجویی می‌توانند جهت عضویت در شبکه نهادهای ترویجی و کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن ثابت: ۰۲۱۶۶۵۱۰۱۳۲، تلفن همراه: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲ و واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲ با دبیرخانه شبکه نهادهای ترویجی تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …