فروش ۶۶۰ میلیونی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل از سوی یکی از شرکت‌ها

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سامانه‌های مبتنی بر نقشه و مکان را برای کنترل و ساماندهی ناوگان عمومی ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، محمد مهینی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به پیاده سازی سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، گفت: این سامانه دارای کاربردهای متنوعی در شرکت‌های اتوبوسرانی تا سازمان امداد و نجات و شرکت‌های ساختمانی است.

وی ادامه داد: این محصول یک سامانه جامع تحت وب برای کنترل، مدیریت و نظارت آنلاین بر انواع وسایل نقلیه است و بهینه‌سازی مصرف انرژی و مسافت طی شده را بر اساس داده‌های مسیریابی، محاسبه می‌کند. امکان تعیین نقشه پایه، امکان تعریف لایه‌های اطلاعات، قابلیت بارگذاری داده‌ها در فرمت‌های مختلف، سرعت و دقت بالا برخی از ویژگی‌های این محصول است.

مهینی، سامانه هوشمند شبیه‌ساز را از دیگر محصولات تولیدی این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: شبیه‌سازی یکی از روش‌های تصمیم‌گیری محسوب می‌شود و در حوزه‌های حاکمیتی خسارت را به حداقل می‌رساند. این محصول دانش‌بنیان، شبیه‌سازی‌های لازم را پیش از بحران انجام می‌دهد تا تمهیدات برای جلوگیری از وقوع بحران اندیشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان فروش محصولات دانش‌بنیان داشتیم و در حال حاضر توسعه بازار داخلی و رفع نیاز کشور مورد توجه شرکت است و توسعه دانش با تمرکز بر توانمندی نیروی انسانی خلاق و نوآور حاصل می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، به گفته این محقق ارائه سرویس مدیریت ناوگان به خودروهای تشریفاتی فرودگاه امام خمینی (ره) و آمبولانس‌های مرکز امداد ایثار، نرم‌افزار مدیریت ناوگان عمومی برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، نرم افزار مدیریت ناوگان اتوبوسرانی برای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، نرم افزار مدیریت ناوگان اتوبوسرانی برای سازمان اتوبوسرانی شهر همدان، اسلامشهر و پاکدشت برخی از پروژه‌های اجرا شده از سوی این شرکت دانش‌بنیان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …