فناوران ایرانی حوزه عطرسازی به فرانسه می‌روند

هیات تجاری و فناوری ایرانی در حوزه عطرسازی با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری راهی نمایشگاه مواد اولیه عطرسازی فرانسه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، تلاش کرده است تا مبادلات علمی و صنعتی در زمینه عطرسازی را میان فعالان کشور با دیگر کشورها از جمله فرانسه مورد حمایت قرار دهد.

در این راستا، همزمان با نمایشگاه مواد اولیه عطرسازی simppar در فرانسه، هیئتی تجاری و فناور به این کشور اعزام می‌شود. این رویداد که توسط شرکت گیاهان دارویی و معطر Aromede برگزار می‌شود، ملاقات و گفتگو با فعالان صنعتی و علمی کشور فرانسه در صنعت عطرسازی را به عنوان یکی از اهداف محوری خود قرار داده است.

مذاکرات مستقیم با شرکت‌های خریدار اسانس و مواد اولیه عطرسازی، حضور در بزرگترین نمایشگاه اسانس و مواد اولیه عطرسازی اروپا و بازدید از موزه عطر پاریس و برخی دیگر از مراکز صنعتی و علمی، برخی دیگر از رویدادهای این سفر است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حاضر در این رویداد مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند. همچنین یکی از متخصصان گیاهان دارویی و معطر ایران و مترجم نیز با این هیئت همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …