«لاگ‌جری» در راه بازار کتاب

«لاگ‌جری»، روایت رضا استادی از تجارت و اقتصاد در تهران و آنکارا منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، در معرفی چهارمین رمان رضا استادی که به زودی راهی بازار کتاب می‌شود، آمده است: داستان این رمان ۵۰۰صفحه‌ای، دو روز از زندگی یک زن و شوهر را در تهران و آنکارا روایت می‌کند؛ به گونه‌ای که یک روز از داستان در تهران و روز دوم در آنکارا پایتخت کشور ترکیه روایت می‌شود.

این رمان بر اساس تحقیقات مفصل نوشته شده و اثری با ریتم تُند و تعدد حوادث است که از زاویه سوم‌شخص نوشته شده و نگارش آن حدود چهار سال زمان برده است. 

به گفته نویسنده، داستان این کتاب درباره زن و شوهری به نام «مزدک» و «مهفام» است که در دو بخش اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند. مزدک به عنوان مدیر برند در طول سال‌های فعالیت ثروت خوبی کسب کرده و به تازگی به خانه‌ای در زعفرانیه نقل مکان کرده اما وضعیت کاری او به تازگی دچار مشکلات متعدد شده و دیگر شغل مناسب و با درآمد بالای سابق را ندارد. همسر او «مهفام» به تازگی در شغل خود پیشرفت کرده و «دبیر شورای مشاوران» شرکتی خصوصی شده است. این مسئله حسادت مزدک را برانگیخته است. مزدک برای جبران عقب‌ماندگی نسبت به همسر خود، پیشنهاد همکاری با کارخانه‌ای را که در خارج از تهران است می‌پذیرد. در آخرین پنج‌شنبه سال ۱۳۹۴ مزدک از سوی رییس کارخانه برای یک مذاکره‌ تجاری به آنکارا می‌رود و… .

«هیچ وقت نامزد نبودیم»، «بدون تو غیرممکن بود»، «حمام تُرکی» و مجموعه داستان «خونه خالی» از آثار پیشین این نویسنده هستند. رضا استادی علاوه بر «لاگ‌جری»، رمان دیگری با موضوع دفاع مقدس را نیز در آستانه انتشار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …