مرغ در بازار، نرخ مشخصی ندارد

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: اگر چه کمبود مرغ در بازار همچنان وجود دارد اما مرغ کشتار روز، کم و بیش موجود است و کمبود آن کمتر از گذشته در بازار احساس می‌شود.

سید اصغر حسینی‌بهارانچی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز، اظهار کرد: با توجه به آزاد بودن قیمت مرغ در بازار، فعلا وضعیت موجودی این کالا در بازار خوب است و کمبودی که در هفته‌های گذشته در بازار مشاهده می‌شد، کمتر شده است و کسی برای کمبود آن اعتراضی ندارد.

وی افزود: اگر چه کمبود مرغ در بازار همچنان وجود دارد اما مرغ کشتار روز، کم و بیش موجود است و کمبود آن کمتر از گذشته در بازار احساس می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: وجدان فروشندگان، قیمت مرغ را در بازار تعیین می‌کند؛ قیمت مرغ در بازار نرخ مشخصی ندارد و بیشتر از هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

حسینی‌بهارانچی افزود: در حال حاضر دخالت‌ها در بازار مرغ کمتر شده است اما اگر دخالت‌های پیشین در بازار مرغ به وجود آید، مشکلات گذشته در این بازار تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرغ در اکثر نقاط شهر اهواز موجود است، بیان کرد: اگر وضعیت کنونی مرغ تا پایان خردادماه در بازار حفظ شود، امید است که شاهد وضعیت مناسبی در این بازار باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …