معرفی سریال های شبکه نمایش خانگی درحال پخش

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی بپردازیم. سریال هایی که با ورود آنها به این شبکه توانستند مخاطبین بسیاری را جذب کرده و شیفته ی تماشای خود کنند. با ما همراه باشید.

در ابتدا ، هیچ کس شبکه های خانگی را خیلی جدی نمی گرفت ؛ به نظر می رسید که آن سریال های جدید ایرانی در شبکه هایی پخش می شوند که واجد شرایط پخش تلویزیونی نیستند ؛ اما بعد از مدتی مشخص شد که رقابت تلویزیونی بسیار شدید است و هیچ بررسی معمول محتوای تلویزیون و مقررات دقیق. ، و هیچ انحصاری در تولید وجود ندارد. به تدریج افراد مشهوری که تا آن روز قادر به حضور در تلویزیون نبودند یا تمایلی به ورود به شبکه نمایش خانگی نداشتند. فیلمسازان و سرمایه گذاران به تدریج به پتانسیل عظیم این سیستم تودرتو پی برده و تولیدات بی نظیر شبکه رونق یافته اند.

 

معرفی سریال میخواهم زنده بمانم

 

می خواهم زنده بمانم یک سریال درام به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته است که بین سالهای 1400 تا 1399 تولید و توسط پخش انحصاری فیلیمو از شبکه نمایش خانگی تولید شده است. در تاریخ 25 مارس 2017 (دوشنبه) ، قسمت های باقیمانده هر دوشنبه ادامه خواهد یافت.

داستان سریال در دهه شصت اتفاق افتاد. هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزد نادر (پدرام شریفی) با خانواده هاگی آماده می شوند تا پدرش همایون حقی (بابک کریمی) را در روز تولد شگفت زده کنند. اما وقتی پدر آمد ، همه خانواده تعجب کردند.

در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه , بهاره کیان افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال می خواهم زنده بمانم روز های دوشنبه ساعت 8 صبح از رسانه هکس دانلود منتشر میشود.

 

معرفی سریال خوب بد جلف رادیواکتیو

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو نام مجموعه نمایشی خانگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۹ است. این سریال دنباله فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری است که در ۱۳ قسمت برای نمایش خانگی تولید شده است.

این داستان دنباله فیلم “خوب ، بد ، جلف: ارتش مخفی” است. ماجراهای چچن ها را پس از آدم ربایی سام و پژمان روایت می کند. از طرف دیگر ، ارتش مخفی نقشه خود را اجرا می کند …

خوب ، بد ، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 تولید شد. این مجموعه یک محصول ایرانی است و در گروه کمدی و اکشن قرار دارد. در این مجموعه پژمان جمشیدی (پژمان جمشیدی) ، سام درخشانی (سام درخشانی) ، حامد کمیلی (حامد کمیلی) ، فرهاد آئیش (فرهاد) عایش ، گوهر خیراندیش ، مارال فرجاد ، آناهیتا درگاهی ، محمد بهالانی (فالزین محدث ، تینو صالحی ، و شکیب شجره همگی به عنوان هنرمند هنرنمایی کرده اند.

 

 

معرفی سریال سیاوش

سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری تولید شده است و در سال 1399 تولید و به طور انحصاری توسط شبکه نمایش خانگی پخش شد. تولید این مجموعه با شیوع کرونا و قبل از تاریخ اصلی فیلمبرداری تاج آغاز شد. روزها هنوز ادامه دارد. موسیقی متن و دوبله سریال توسط مسعود سخاوت دوست و خواننده پرواز همای ساخته شده است.

صادق یاری به عنوان میزبان پروژه در این سلسله جلسات شرکت کرد. سیاوش یک درام اجتماعی پر از رمز و راز و یک داستان جالب است که به طور انحصاری توسط ناماوا پخش می شود. در مجموعه «سیاوش» شاهد داستان های جذاب و نقش آفرینی های مختلف میلاد کیومرام ، رضا کیانیان ، مجید صالحی ، ترلان پروانه و دیگر بازیگران بودیم. موسیقی موضوعی این مجموعه نیز توسط پرواز همای ساخته شده است. مهدی و صادق یاری پیش از این این سریال تلویزیونی توقیف شده را با همراهی میلاد کیومرام تهیه کرده بودند و سیاوش دومین همکاری آنها در شبکه نمایش خانگی بود.

سیاوش ساقی (میلاد کیومرام) کشتی گیر و قهرمان جهان است و نامزدش مرجان نیاز به پیوند کبد دارد. سیاوش نزد رضا کیانیان ، یکی از میلیاردرها رفت ، زیرا از نظر مالی توانایی پرداخت هزینه جراحی را نداشت ، اما نوسات از سیاوش خواست در ازای دریافت پول با دخترش مارال ازدواج کند.

سریال سیاوش روز های جمعه ساعت 12 ظهر از هکس دانلود در دسترس خواهد بود.

https://hexdownload.co/64608/siyavash-series/

 

معرفی سریال گیسو

گیسو سریالی است مرکب از محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، هانیه توسلی ، هو حسین یاری ، هومن سیدی ، مسعود رایگان ، شمسی فضل الهی ، بیلان امکانیان (بیژن امکانیان ، آزاده ریاضی ، علیرضا زمانی نسب (آزاده ریاضی) ، علیرضا زمانی نسب) (سانیال سالاری) و باجا بهاره رهنما در سال 1399 به کارگردانی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی ، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در ایران تولید شد. سریال گیسو که فقط توسط ناماوا پخش می شود ، داستانی مرموز را به شکلی اجتماعی به تصویر می کشد. در سریال گیسو ، محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری و هومن سیدی بار دیگر مقابل دوربین منوچهر هادی ایستادند. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری ، کار نهایی این سریال جذاب و مهیج را نیز خواند. فرزاد فرزین همچنین با ترانه های روزبه بمانی خط آغازین سریال گیسو را خواند.

رضا در مضیقه است و برای خارج شدن از مخمصه به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما برنامه آنها طبق برنامه پیش نرفت. وقوع همه چیز باعث شد همه نتوانند اوضاع را کنترل کنند و … گیسو نماوا

سریال گیسو روزهای چهارشنبه ساعت 20 از وبسایت هکس دانلود منتشر میشود برای دانلود میتوانید از اینجا اقدام کنید.

https://hexdownload.co/59686/gisoo-series/

 

معرفی سریال دراکولا

دراکولا یک سریال کمدی به کارگردانی معمیران مدادا و کارگردانی مهران مدیری و کارگردانی مهران مدیری است. مدیری ، ویشکا آسایش ، محمد بحرانی ، سیما تیرانداز ، آندره فولادوند) با بازی بارنام تشکر و نیما شعبان نژاد (نیما شعبان نژاد) دراکولا فصل دوم سریال پرطرفدار “هیولا” است که شخصیت های جدیدی در آن حضور دارد و ماجراهای جذاب جدیدی را به ارمغان می آورد. این هیولا در طول پخش عنوان پربیننده ترین سری فیلم های شبکه نمایش خانگی را از آن خود کرد و می تواند مشکلات ناشی از فساد و فساد اقتصادی را به صورت طنز نشان دهد.

این مجموعه همچنین در بیستمین جشنواره موسیقی حافظ جوایز بهترین سریال ها ، کارگردان ها و فیلم نامه ها را از آن خود کرد و به یکی از موفق ترین محصولات نماوا تبدیل شد. مهران مدیری علاوه بر حضور در سریال دراکولا جلوی دوربین ، کارگردانی سریال را نیز بر عهده داشت. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده است و پیمان قاسم خانی نیز به عنوان سرپرست نویسنده در سریال ظاهر شد.

سریال دراکولا سه شنبه ها ساعت 20 از هکس دانلود منتشر میشود.

https://hexdownload.co/53605/dracula-series/

 

معرفی سریال مردم معمولی

مردم معمولی یک سریال خانوادگی کمدی به کارگردانی “رامبد جوان” محصول سال 1399 در ایران است. این مجموعه اولین کار رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی است.همچنین یکی از مجموعه های ویژه نوروز 1400 است.این داستان حکایت مردی به نام “بردیا برازنده” است که صاحب یک مرکز تناسب اندام طلایی است و ثروت زیادی دارد. ثروت به همان اندازه بی پایان خیابان او. پس از بسته شدن آژانس مسافرتی بارباراس متعلق به خواهر بردیا “باربارا گریس” ، باربارا برادر خود را ترغیب کرد که فعالیت آژانس مسافرتی را تا زمانی که فک های مهر و موم شده در مرکز تناسب اندام طلایی ادامه دهد ، ادامه دهد. با این حال ، او همیشه راه خود را دنبال نمی کند و به زودی ، با روشن شدن رازهای ثروت بردیا ، در نتیجه اوضاع یک خانواده شایسته تغییر خواهد کرد.

سریال “مردم عادی” به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 تولید شده است. این مجموعه یک محصول ایرانی است و به مضامین کمدی و خانوادگی تعلق دارد. در این مجموعه رامبد جوان ، آتیلا پسیانی ، شبنم مقدمی ، لیلی رشیدی ، کمند امیر سلیمانی ، کاتره اسدی ، الناز حبیبی ، امیر نوروزی ، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی همگی به عنوان هنرمند اجرا کردند.

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان روز های پنجشنبه ساعت 20 منتشر میشود.

https://hexdownload.co/66349/normal-people-iranian-series/