نماینده بندرعباس: مردم برای حفظ سلامتی خود از سفر رفتن پرهیز کنند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط کنونی ماندن در خانه، رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفرهای نوروزی، سه گام اساسی برای مقابله با کرونا محسوب می شود.

حسین هاشمی تختی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه، بیان کرد: سه اقدام اساسی برای مقابله با ویروس کرونا باید در اولویت قرا گیرد و در گام اول مردم نباید این ویروس را شوخی بگیرند بلکه خطر این ویروس جدی است. در گام اول تا جایی که امکان دارد مردم نباید از خانه‌هایشان بیرون بیایند و قرنطینه خانگی باید با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در گام بعدی رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از دستکش و ماسک باید صورت گیرد. مردم نباید احساس کنند که خطری متوجه آنان نیست. مردم برای حفظ سلامتی و حراست از جان خود باید در خانه مانده و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: معمولا در اواخر اسفند و فروردین ماه در استان هرمزگان به دلیل مساعد بوده هوا توریست‌های زیادی از نقاط مختلف کشور می‌آیند اما با توجه به شرایط پیش آمده در سال جاری از مردم خواهش می کنیم از رفتن به سفر خودداری کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: سفر کردن در شرایط کنونی هم سلامت مسافران را به خطر می‌اندازد و هم می‌تواند تهدیدی برای سلامت افراد منطقه باشد. از مردم خواهش می‌کنیم بحث قرنطینه خانگی را جدی گرفته و از سفر کردن پرهیز کنند. ماندن در خانه، رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر رفتن سه گام اساسی برای مقابله با کرونا محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …