پنجمین نمایشگاه ملی تخصصی اندازه‌گیری جریان سیالات

پنجمین همایش و نمایشگاه ملی تخصصی اندازه‌گیری جریان سیالات (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و آب، روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ۱۳۹۹ با هدف ارتقای دانش میترینگ در کشور و تقویت شبکه متخصصان حوزه اندازه‌گیری، توسط دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

پنجمین همایش و نمایشگاه ملی تخصصی اندازه‌ گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، این همایش با محوریت حقوق اندازه گیری، هوشمندسازی اندازه گیری، استانداردهای ملی و بین‌المللی در اندازه‌گیری جریان سیالات، عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع کنتور در صنعت، انواع فناوری‌های مربوط به میترینگ (اندازه‌گیری کمی و کیفی) در جریان‌های تک فازی و چند فازی و رویکرد چگونگی حل مسئله در صنعت میترینگ، انتخاب، اجرا (یا ساخت)، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیر تجهیزات اندازه‌ گیری و پرووینگ (کالیبراسیون) برگزار خواهد شد.

پژوهشگران می‌توانند فایل تکمیل شده مقالات خود را در فرمت همایش، تا شنبه ۱۹ مهر ۹۹ به آدرس ایمیل infoflowmeasurement.ir ارسال کنند. کلیه مقالات همایش، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و سایت سیویلیکا نمایه خواهند شد. همچنین مقالات برتر در مجله International Journal Of Flowmeasurement به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام، ارائه سخنرانی، برگزاری کارگاه، حضور در نمایشگاه جانبی، زمانبندی و آخرین اخبار همایش به آدرس الکترونیکی http://flowmeasurement.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …