پیگیری حل مشکلات آب در شهرستان‌های عسلویه و تنگستان

ایسنا/بوشهر معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای برطرف کردن مشکل آب شرب استان بوشهر اقدامات مهمی در سال گذشته انجام شده است.

مهرداد ستوده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر عنوان کرد: امسال نیز با محوریت آب روستاها و همکاری و تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب استان بوشهر اقداماتی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در شهرستان عسلویه تقریباً کار تمام شده است، دهیاری‌ها کار خود را انجام داده‌اند و دفتر روستایی نیز بر این موضوع نظارت دارد. در حقیقت حل مشکل آب نیاز به اعتباراتی دارد که البته برای هزینه کردن آن خساست به خرج خواهیم داد.

این مسئول تاکید کرد: الان باید به طور فوری ۳ انشعاب در عسلویه ایجاد شود تا مشکلات مردم به حداقل برسد، این کار نیاز به ۹۰ میلیون تومان بودجه دارد. پس از عسلویه و در هفته آینده نیز نوبت به حل چالش های شهرستان تنگستان خواهد رسید که مشکلات آب در آن زیاد است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید سعی کنیم با اقدامات عملیاتی این مشکلات را به حداقل برسانیم چرا که آب یک مسئله مهم و بسیار کاربردی برای مردم استان بوشهر است و با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و همچنین شرایط شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به آب برای استفاده روزمره و همچنین رعایت بهداشت و پروتکل های توصیه شده تامین آب موردنیاز مردم ضرورت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …