کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت

کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت

ایسنا/قم کتاب (چگونه یک خانواده شاد بسازیم) پس از داوری به بخش نهایی دوسالانه بهترین کتاب جشنواره ملی کتب آموزش و پرورش (اولیاو مربیان)که مراسم اختتامیه باحضورسرپرست آموزش و پرورش در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد.

احمد ترابی در گفت گو با ایسنا گفت: خوشبختانه کتاب چگونه یک خانواده شاد بسازیم ترجمه استاد احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی و مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم به عنوان ۴ کتاب برتر جشنواره به مرحله نیمه نهایی بهترین کتب راه پیدا کرد.
وی افزود: ۵۳۷ کتاب به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش ارسال شده است که کتاب احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی توانست به مرحله یایانی راه پیدا کند.
مترجم این اثر گفت: در اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش ۱۱کتاب شایسته تقدیر و ۲ کتاب برگزیده شد، در این کتاب سعی شده است به چگونگی ساخت یک خانواده شاد و به دور از غم و هیجانات منفی پرداخته شود.
وی گفت: مبحث خانواده  به عنوان مهم‌ترین و دلنشین‌ترین موضوع و نزدیک‌ترین محیط بلافصل انسان‌هاست، در این محیط شخصیت انسان قوام ودوام  پیدا می‌کند.
این پژوهشگر روانشناس بالینی اظهار کرد: از هر چه بتوان فاصله گرفت از خانواده نمی‌توان دور شد. و مفهوم زندگی و حیات انسانی بدون خانواده مصداقی ندارد و توجه به خانواده این نهاد اجتماعی بر هر دولت و جامعه اساس کار تلقی می شود، هر جامعه ای طبق ارزشهای خود ابتدا به سراغ خانواده می‌رود تا از درون آن، شهروندان اتی خویش را بپروراند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …