کنفرانس مجازی دانشگاه برای کمک به سلامت روان کارمندان در دوران کرونا

دانشگاه میشیگان قصد دارد برای کمک به سلامت روان کارمندان در دوران پاندمی “کووید-۱۹”، کنفرانسی مجازی ارائه دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت دانشگاه میشیگان، با شیوع “کرونا ویروس” در آمریکا، اغلب محیط‌های کار تعطیل شدند. حال که کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها در حال برگشت به محل کار خود هستند، پشتیبانی از سلامت روان این افراد در طول پاندمی “کووید-۱۹” مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این راستا مرکز “افسردگی” دانشگاه میشیگان در راستای کمک به سلامت روان مدیران و کارمندان، در تاریخ ۱۹ اوت سال جاری کنفرانسی آنلاین برگزار می‌کند.

در این کنفرانس، محققان، پزشکان و متخصصان صنعت، راجع به تاثیر بیماری “کووید-۱۹” روی سلامت روان کارمندان بحث و گفت‌وگو خواهند کرد و راهکارهایی برای پشتیبانی از این افراد ارائه خواهند داد.

“ساگار پاریک”(Sagar Parikh) معاون مرکز افسردگی دانشگاه میشیگان گفت که این روزها میزان افسردگی، اضطراب و سوء مصرف مشروبات الکلی به دلیل استرس‌های ناشی از پاندمی کووید-۱۹ و مشکلات مالی و انزوای پیش آمده ناشی از آن، افزایش یافته است.

وی ادامه داد، تمامی این ضررها و از دست دادن عزیزان بر اثر این بیماری، باعث افسردگی، اضطراب و مصرف الکل می‌شود. بنابراین ما باید برای سلامت روان مردم بیشتر تلاش کنیم چرا که هم‌اکنون، بحران سلامت روانی مردم بسیار بیشتر شده است.

افرادی که در این کنفرانس شرکت می‌کنند، نکاتی راجع به ایجاد محیط‌های سالم در محل کار و نحوه پشتیبانی از کارمندان را خواهند آموخت.

علاوه بر این کنفرانس، دانشگاه میشیگان برنامه‌ای برای کمک به مشاغل برای حفظ سلامت روان کارمندان آنها ارائه خواهد داد.

این برنامه به شرکت‌ها کمک خواهد کرد مشکلات کارکنان خود را شناسایی کنند و یک برنامه درمانی برای این شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …