یگان حفاظت میراث فرهنگی در میمند جهانی

سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از استقرار یگان حفاظت این اداره کل در روستای دستکند میمند شهربابک خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، سیدهادی جعفری با اشاره به اینکه منظر فرهنگی روستای دستکند میمند در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است، افزود: به منظور پیشگیری از دخل و تصرف در روستای تاریخی میمند، یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در این روستا مستقر شده است.

او با تاکید بر این‌که با حضور نیروهای یگان حفاظت، حراست مستمر از منظر فرهنگی میمند انجام می‌شود، بیان کرد: برای حضور بهتر نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی در روستای تاریخی میمند فضایی مجهز برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. پایگاه جهانی این روستا همکاری خوبی با این فرماندهی داشته است.

سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به این‌که یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان متولی حفظ و حراست از میراث تاریخی و فرهنگی است، افزود: رسیدن به این مهم نیازمند همکاری و تعامل مردم، نهادها و دستگاه‌های مرتبط در منطقه است زیرا با کوشش و همت جمعی این امنیت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …